środa, 13 kwietnia 2011

Zupa pomidorowo - paprykowa

Pomidorówka, to u mnie najczęstsza zupa. Musi być raz w tygodniu, bo bez niej tydzień stracony :) Oczywiście nie dla mnie, lecz dla mojego męża. Więc niestety jestem zmuszona ją robić. Jednak w tym tygodniu zrobiłam ją inaczej, dodałam paprykę i cebulę wyszła znakomicie. Mężowi smakowała bardzo, może teraz to ona będzie zupą tygodnia :)


Składniki:

duża puszka pomidorów bez skórki krojonych w kostkę z bazylią
4 czerwone papryki
1 cebula (najlepiej biała)
2 łyżki koncentratu
3 łyżki oliwy
1/2 l    bulionu drobiowego
przyprawy (liść laurowy, ziele angielskie, pieprz ziołowy, bazylia, szczypta soli)

Papryki oczyścić z pestek, pokroić w kostkę. Cebulę obrać, pokroić na ćwiartki. Przełożyć do garnka razem z pokrojoną papryką, dodać pomidory z puszki wraz z zalewą. Dusić pod przykryciem około 10 minut.




Dodać bulion, koncentrat, przyprawić do smaku. Gotować chwilę. Na koniec zupę lekko zmiksować.


I gotowe. Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz