środa, 13 kwietnia 2011

Jajka z awokado

A oto kolejny fajny przepis, co prawda nie mój, znalazłam go w internecie, bo zostało mi jedno awokado i szukałam co z nim zrobić. Więc znalazłam przepis na jajka faszerowane z awokado.

Składniki

6 jajka, ugotowane na twardo
1 ząbek czosnku
1 mała cebula
1 średnie awokado
3 łyżki soku z cytryny lub limonki
2 łyżki majonezu
2-3 łyżki posiekanego szczypiorku
przyprawy : pieprz, sól

Ugotowane jajka przeciąć na pół, żółto wyjąć. Czosnek i cebulę oprószyć solą. awokado przekroić na pół, wyjąć miąższ i pokroić go w kosteczkę. oprószyć solą, pieprzem, skropić z sokiem z cytryny lub limonki (aby nie ściemniał). W miseczce połączyć posiekane jajka, czosnek, cebulę i awokado razem z majonezem i szczypiorkiem. 






Farsz nałożyć w wycięte części jajek, tak aby się zmieściło go jak najwięcej. Jajka udekorować szczypiorkiem. Można podać je z majonezem jogurtowym.





Jeśli zostało trochę pasty. Polecam ją na kanapki równie dobrze smakuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz