piątek, 8 kwietnia 2011

Dziś w końcu zasadziłam zioła tj. pietruszkę, bazylię i oregano. Zawsze kupuję już takie wyrośniete, gotowe do spożywania. Jednak tym razem coś mnie podkusiło, jak byłam ostatnio w Ikea i kupiłam tam. Zobaczymy co z tego będzie. I ile będzie trzeba czekać, aż urosną. Narazie wyglądają tak :


Czyli nic ciekawego. No oczywiście wiosną nie może zabraknąć szczypiorku. Do jajecznicy czy też jakiejś sałatki np. z paluszkami surimi ( w weekend zrobię więc podam przepis). A więc również zasadziłam cebulkę dymkę. Już powoli kiełkuje więc mam nadzieję, że na przyszły tydzień już będzie.


Noi dla mojego kota zjadacza kwiatków (nie wszystkich ma swoje ulubione np. motylki) specjalną trawę dla kotów.


Jak widać wyżej, to są właśnie jego ulubione kwiatki motylki. Jak tylko jeden zakwitnie już go nie ma, bo zjadł. Udało mi się zrobić zdjęcie jeszcze przed pożarciem :)



A oto zjadacz kwiatów. Już czai się na swoją ulubioną przekąskę, czyli trawę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz