niedziela, 1 maja 2011

Roladki z karkówki

Jeszcze tydzień temu, były Święta, a dziś już mamy 01 maja. Czas tak szybko leci. Więc czas zacząć grillowanie, pogoda może nie najlepsza, bo dziś strasznie wieje. Ale grilla można rozpalić, ważne, że nie pada deszcz. Jednak dziś, tylko przygotowałam pyszne roladki z karkówki, opiekłam je w piekarniku, a jutro, być może jeśli pogoda dopisze i nie zostaną wszystkie zjedzone, będą jeszcze na grilla. A więc oto one, naprawdę są super.


Składniki:

karkówka
pasztet
ogórek konserwowy
cebula
przyprawy:  pieprz naturalny , sól lub przyprawa typu –kucharek


Karkówkę pokroić na plastry – kotlety , lekko rozbić . Mięso lekko posolić i posypać pieprzem, następnie rozsmarować masę pasztetową ( mi został jak piekłam pasztet – 0,3 kg wątróbki drobiowej , 0,5 kg mięsa drobiowego , 0,5 kg wieprzowiny – szynka , 0,3 kg boczku wędzonego , wszystko sparzyć i 3 razy  przepuścić przez maszynkę , ja mielę też namoczoną i odciśniętą 1 bułkę , 1 cebulę , 2 ząbki czosnku ,dodaję 2 jajka surowe i przyprawy –sól ,pieprz ,troszkę tymianku ,lubczyku, posiekaną natkę pietruszki, wyrobić bardzo dokładnie ).




Położyć na to kawałek ogórka







i pół plasterka cebuli






 

Zwinąć jak zrazy , spiąć wykałaczką.





Ułożyć na blaszce , po wierzchu  obsypać przyprawą i do pieca na ok. 60 min .






I gotowe







W domu do roladek polecam sos pieczeniowy, a na grilla sos barbecue


 



1 komentarz:

  1. PLANUJE DZISIAJ WŁAŚNIE ZROBIĆ ROLADKI Z KARKÓWKI I SZUKAM INSPIRCJI, CIEKAWY POMYSŁ ;D

    OdpowiedzUsuń